Saturday, January 22, 2011

dan eRA bARu pUN BeRMuLA

assalam n gud morning all...





1st of all i want to wish happy new year to all...meningkat lagi setahun umur kita,dah 24 dah sekarang nie,kalo ade duit memg dah kawin dah aku nie..haha

  dekat sebulan dah aku habis praktikal kat S.A.S(systematic aviation services).x dapat keje pun tp expeience tu paling pnting..haha..habis practical also means habis study...MERDEKA!!!1st week habis  praktikal aeroclear call interview untuk semi skill contract worker kat MAS,aku pikirkan untuk post technician rupa-rupanya untuk kerja office..so i said to the interviewer,better i accept that job than no job...after 2 weeks i called mr.yazmeen(aeroclear) to ask for that interview status and 1 misunderstanding happened..the interviewer thought all candidates are not interested..misunderstanding dh setel,cik yazmeen pun dh call bagitahu anda diterima kerja..16 feb nie start training,actually aku pun x tau keje tu camane sebenarnye..haha,tgu dan lihat jela..gaji x banyak pun, rm6/hr....ok la 2...part time pun ade,COWAY la pe lagi..haha,ape pun thanks pada yg banyak membantu dlm apllication job nie.. cik nasa,cik yazmeen,kawan2 aviation especially am-15..memang i love u all la...
pada member-member yang hantar resume sekali ngan aku tu,sabar la...ada rezeki korang nanti..banyak-banyakkan berdoa dan berusaha..


cmnie ke kalo aku keje ofis nanti,haha..i hope not


k,wasalam...........

No comments:

Post a Comment